Norsk skräckfilm.

Mackan är himla lustig. Han ligger och kollar på en film och jag sitter vid datan vid bordet. Han tycker att jag ska veta allt dom säger i filmen fast jag varken kollar eller är intresserad. 

Marcus; "han polisen där är mycket skum också", "Han stod o drejte sig löst på et lik" (låtsas norska), "kolla kolla, han kommer döda dom. alltså shiiiit".
Jag: Älskling. Jag tittar inte på filmen och vill verkligen inte veta allt dom säger..
Marcus: "Men dom KAN inte vara bara en person på ett sjukhus. alltså.. AAAAAH"

Okej. Jag börjar överväga att flytta in på sovrummet för att få lite skrivro. Det känns som att jag är blind och ser hela filmen utan att liksom titta. Den är inge bra ska jag tala om. 



Kommentarer
Postat av: Karin Söderlund

Jättefin bild på er<3

2012-05-23 @ 09:04:43
URL: http://karin85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0