Norrtälje är vackert!

Det är sommar!!! Jaha, har jag sagt det redan? Ja men alltså kom igen, vilket väder! Man hann ju knappt använda skinn och jeans jackan, nu är det på tok för varmt för det. I solen åtminståne. Idag var vi på öppna förskolan i Frötuna! Skit mysigt var det, jätte fin lokal och trevliga mammor såklart :) Novalie hade jätte roligt och lekte med gåstol, hon gick några steg med den min gullfia. 

Sedan var vi nere på stan. Jag köpte en body till Novalie och ett par shorts till mig på lindex. Hade rabatt kort och presentkort så jag betalade typ 70 kr för allt :) Perfekt! Sen träffade vi Svea och Siri en sväng och fikade lite i solen. Myspys!

När jag kom tillbaka till bilen var jag nervös eftersom jag nyss kommit på att jag stått 1 timme längre än vad jag får. Jag höll utkik från vägen om det satt en lapp på rutan. Och det gjorde det. Lappen löd- "Hej, jag har kört in i din bakre skärm. Ring mig så ordnar vi med försäkringar." Något i den stilen.. Jahopp. Tur eller otur vet jag inte. Pju för att jag inte fått böter. Skit för att någon kört in i min mammas bil som jag har på lån i 2 veckor. Tjoho. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0