Mysfredag!

Vilken jävla härlig dag jag har haft! Massa mys och bus med barnen här hemma. En riktigt bra morgon trots att Liam kissade på mig och Nova spydde på mig, samtidigt. Riktigt mysig helt enkelt! Båda ville sitta i knät och kramas och gosa, då kan det inte vara annat än bra. Sedan drog vi ner på stan och hämtade ut den super fina byxdressen från me&i som jag beställde för ett par veckor sen. Därefter gick vi och fikade på tullen med några mammor från en barninorrtälje-facebook sida. Riktigt trevligt. Sara känner jag ju, och så var det två till från föräldragruppen men resten har man bara sagt hej till några gånger på öppna förkolan, så det var kul att prata lite. Det får vi göra om!

Sen gick jag Sara, Elma och Cecilia (föräldragruppen) runt på stan och glodde lite. Och barnen såklart. Jag köpte en vit body till Nova på kapphal, hade en kupong där på 50 kr så jag betalade bara 30 kr. Hon behövde den! ;)
Och två t shirts på hm, också väldigt sötiga! Helt otroligt att jag börjat köpa stl 74 nu, hon har fortf 68 men det känns trist att köpa, jag köper alltid en storlek större än det hon har så att hon kan ha det ett tag, det går ju så fort. Hon hade ju stl 50 tills hon var typ 8-9 veckor skulle jag tippa. Sen hade hon 56 jäätte länge! Tror jag tog bort sista 56 plagger i slutet på jan/feb typ. Sen hade hon 62 i typ 2 veckor, hon hoppade liksom lite över den stoleken och gick direkt på 68 som hon fortfarande har. Hon är inte så stor min skruttis, men snart så!

Sen gick jag till ica för att köpa nappar till N eftersom hon får in hela sina nappar i käften, dom är från 0-6 mån. Det känns inte så säkert eftersom det är någonting som hon hela tiden använder även om jag inte är med, tex i sängen osv. Men det var rätt tomt där, vi vill ju ha lite "tjejiga" färger till N och "killiga" till L så att vi kan hålla i sär dom, jag vill inte att dom använder samma nappar och dagisbakterier osv. 

Nu är vi hemma och väntar på pappa. busungarna leker och jag ska gå och joina dom.

Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0