Min snälla granne

Min jätte snälla granne kom nyss över, eller inte hon men hennes man. Han hade med sig en solhatt som hon har sytt själv, den fick Novalie! Så jäkla fin, hon är så duktig så att jag skiter på mig lite. Jag har tänkt att jag ska gå över dit hur länge som helst nu men det kommer alltid något emellan och så blir klockan mycket och barnen ska sova. Jag känner mig skit dum. Men jag ska försöka gå dit imorgon efter mamma träffen ifall hon har tid, så ska jag kolla på lite annat fint som hon har sytt. Kan inte köpa något just nu dock men efter helgen kanske! Det var hon som Nova fick den fina dregglisen av sist. 





Gå in och kolla på hennes hemsida, http://nealidesign.blogspot.se/

Kommentarer
Postat av: Lisa

Alltså Novalie, jag dör lite! Kom hit så jag får gosa!! Saknar er något så djävulskt! PUSS

2012-05-24 @ 10:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0