Mamma träff i parken

Idag var vi nere i parken och träffade några andra mammor och deras bebisar. De var i ungefär samma ålder allihopa, jätte mysigt. Nu kom vi precis hem och Novalie sover som en stock. Hon somnade i bilen och jag gjorde allt för att hon inte skulle vakna när jag lyfte ur henne, jag insåg att stöst chans nog var om jag bar ut bara henne och inte stolen också så så fick det bli. Hon sov hela vägen till ytterdörren men där vaknade hon. Suck, men hon somnade visst om på en gång och ligger nu och sussar sött i sängen. 

Idag kom min älskade klocka, som jag har spanat på denna alltså. Jag ska köpa en rosa också när jag får lite pengar över. Den är röd i mitten och rosa på ytter ränderna. Mums mums.



Jag dör lite för hon är så jäkla söt och go min baby.*



Min FIIIIINNAAAA klocka från axent vintage. Ni bara måste ju gå in och kolla på hemsidan, finns i massa andra färger på bandet. Ap fina. Dessutom kan man byta bandet om man vill ha en annan färg hihi.

Kommentarer
Postat av: siri

Mammaträff är 1 ord! ;) och ledsen att behöva sägat men du har nog en kal fläck ;) haha nädå de är ljuset! Du kan vara lugn :)



Ja bloggade på blogg.se förut, men bytte ju för att de inte gick att blogga från mobilen.. Du får visa å lära mig ;)

2012-05-24 @ 16:01:32
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0