Mamma boot camp

Jag har en gammal kompis som jag var i Turkiet med några somrar. Det hände endel grejer, idag förstår jag att det förmodligen är mest missförstånd, men vi slutade vara vänner och tappade kontakten. Och ibland kommer jag på mig själv med att sakna henne så otroligt sjukt mycket. Idag är en sån dag.

Shit vad mycket bloggande det blir idag! Hinner ni med?? Gaaah, inte jag! Imorgon ska jag och Nova till familjenshus där det ska hållas "mama boot camp". Inte precis på familjens hus, men vi utgår därifrån. Sen går man omkring ute och använder sig av saker i miljön, typ parkbänkar, staket osv för träning. Jag ska ge en mer detaljerad beskrivning efter att jag har upplevt det, man vet ju aldrig riktigt vad som kan hända. Men alla mammor i Norrtälje trakten som är sugna på att testa detta, kom dit! 

Liam är så mysig ibland. Han la ner mina gamla öronproppar i min shake som jag hade fyllt med vatten. Medan jag klunkade så såg jag hur något gult flöt omkring där i, och där låg den. Proppen. Så jäkla fräsht. Gottgott. 


Kommentarer
Postat av: siri

Vilken tid är det då? :) mmm vad gott de.lät ;) kanske pappan som.ger igen för gruset i sängen? Haha :) gullunge :)

2012-05-06 @ 20:38:50
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri
Postat av: Carro

ÅÅ gud vad roligt :D Varför finns det inget sånt där ja bor :( Hoppas det går bra :)

2012-05-06 @ 20:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0