Lördags festligheter!

Jag har sovit i 8 timmar inatt! När det hände senast minns jag faktiskt inte, det var förmodligen i början av graviditeten. Skönt som satan. Självklart vaknade jag 1 gång i timmen av ren vana men somnade fort om igen. Vaknade vid 9 och låg kvar i sängen till 11.30 och pluggade. Underbart! 

Nu sitter jag och målar mina naglar i olika färger, gult, blått och rosa. Tänkte hoppa in i en dusch och få bort uteliggar doften som förföljt mig i några dagar. You know how it is. Sen ska jag skruvar jag upp en flaska vin och tar ett glas, för det är jag värd. Sådeså!

Vi får se om det blir något mer bloggande idag, har ju viktigheter för mig hihi. Annars återkommer jag imorgon med en Novell av dagens händelser. 




Jag Nina och pullan i Turkiet, hmm 09?? Saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0