Lekparken

Jag klädde på ungarna och drog ner till dagis för att kolla om dom hade babygunga till Novalie. Liam fick ta cyekln och Nova i vagnen. Dessvärre så fanns det bara "vanliga" gungor på dagis, vilket jag tycker är lite skumt eftersom den avdelningen är från 1 år. Men vi gick till lekparken precis brevid dagis och där fanns två stycken. Liam lekte i ställningen och Nova gungade. Sen kom även Siri och lilla söta Svea förbi en sväng och pratade och gungade, jätte kul att träffa dom :) Nova och Svea skrattade åt varandra, gullungar. 
Nu kom vi nyss hem och jag lurade i L en macka. Vi lyssnar på alvin n the chipmunks. Tips till alla som har barn! Båda ungarna blir alldeles till sig av dom novalie kan sitta still i 1 timme om jag har på dom. Perfekt när man behöver akut städa lite eller så ;) 

Bärgaren Novalie ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0