lekpark och körkort..

Mackan ska iväg och gjuta några stolpar på deras fotbollsplan med laget så jag blir ensam med barnen idag i några timmar. Vad ska vi hitta på? Jag kan inte ta mig så långt eftersom L blir utan vagn, jag kan ju inte dra två st. Men någonting måste vi hitta på. Kanske gå ner till dagislekparken eller nåt. Någon som vill följa med??? :) 

Jag är så jäkla stressad över körkortet nu alltså, det slog mig igårkväll att det inte är långt kvar och jag fick ont i magen och blev alldeles super nervös och kunde såklart inte sova. Shit alltså, jag måste klara det! Jag har ju räknat med från början att jag inte klarar uppkörningen på första så att jag inte ska bli besviken, men teorin räknar jag verkligen med att klara direkt! gaaah. Dessutom så har jag omkörningslektion på onsdag kl 11.30 och dom vill inte att jag har med mig Novalie i bilen då och jag kan verkligen inte få tag i barnvakt!!! Jag har frågat ALLA, nu börjar jag bli så desperat att jag funderar på att knacka på hos någon granne eller nåt. Nej men alltså jag har lyckats fixa barnvakt varje lektion hittils, har aldrig haft med henne i bilen, och så måste jag kanske skjuta upp körkortet för att jag inte kan fixa barnvakt till EN lektion?! Galen blir jag. Någon vän som läser här som vet att dom är lediga då och vill komma och passa min söta bebis i 1,5 timme??? :) 

Nu ska jag nog lägga mig på soffan en stund och gosa med sötbarnen innan vi klär på oss. Säg till om nån vill följa med till parken! :)



Kommentarer
Postat av: Emma järpell.

Kan inte dom som sköter det administrativa på körskolan passa henne? ;) flirta in dig lite :)

2012-05-06 @ 11:12:54
Postat av: Fia

Det är med bil, men jag har just insett att jag inte har någon bil så jag vet inte längre om jag har jobbet :/ Vi får la se!

2012-05-06 @ 14:04:51
URL: http://sofiaborjesson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0