Latmask

Jag är verkligen lat idag. Men har ändå fått endel gjort. Jag tycker att jag har gått och plockat hela dagen men ändå är det stökigt, jag har rensat ut vinter och höst kläder ur garderoben och ändå är det proppfullt. Jag har ätit och ändå är jag hungrig. Ja ni ser ju..

Jessica var nyss här (Liams mamma) och lämnade usb minne, jag ska föra över några filmer till henne som jag ska åka förbi med sen. Novalie däckade i sängen när jag fixade garderoben så jag jag låter henne sova så åker vi sen. Det känns nästan som att jag ska åka och shoppa! Jag ska egentligen bara ta lite saker från mina lådor hos svärföräldrarna men eftersom jag inte minns vad som finns där i så är det nästan som shopping :D Gratis shopping. Tjoho. 

Dags att göra lite nytta. Eller onytta, i donno.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0