Kärlek

Liam är så himla lustig. Han går runt och skjuter på Novalie när hon sitter i sin gåstol, han ställer henne i olika hörn i rummet och säger att nu är hon "borta". "inte leka här", säger han. Han togen av hennes leksaker så jag bad honom att ge en av hans bilar till henne så att hon också fick leka med något. "Aa, novalie leka röda bil". Å så gulligt tänker jag, att han ger henne den största bilen. På bordet ligger typ 6 bilar. Han går fram och hämtar den absolut minsta, lilla bil han kan hitta och ger den till henne. "här får du" säger han skit nöjd. Han inte dum den där lille gossen. Lite roligt även om jag sedan tyckte han kunde ge henne en större bil som hon inte äter upp däcken på ;)

Idag ska här rensas garderober. Jag har nu gårr ner 10 kg, 12 cm i midjan och 6 cm i låren. Det betyder en del ändringar i garderoben, men inte så pass att jag kan ha mina gamla kläder från 2010 när jag vägde ytterligare 15 kg mindre. Men jag ska ändå packa ihop allt som är förstort + alla vinter/höst kläder och byta plats med alla sommarkläder i svärmors garage. Jag hoppas på att finna något fint och passande där i att ha på mig på lördag när jag fyller 25 :)

Strax kommer ett inlägg om vilken produkt jag har spanat in på uropenns hemsida ;)



Vilken kontrast, för ganska exakt 2 år sedan var jag i Turkiet, som alltid då och hängde i baren och gjorde mina egna drinkar. Nu sitter jag i Norrtälje och byter bajsblöjjor. Hihi



Tatuera mig gjorde jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0