Helgen

Fy in i bomben så dålig jag har blivit på att blogga de senaste dagarna. Ursäkten och anledningen är såklart- kööörkort. Jag har helt enkelt föredragit att sitta i bilen och köra typ ingenstans framför att sitta vid datorn. Helgen har varit fullspäckad med roligheter. Gårdagen bestod av en tripp till väddö gårds mejeri där man kunde klappa djur, äta glass, få ballonger, åka traktor osv osv. Till Liams stora förtjusning. Efter det åkte vi till ett ställe där mackan och jag varit en gång förut, som ligger väldigt avsides. Det finns liksom ingen riktig väg dit. Precis vid vattnet, med en liten brygga. Mackan och Liam fiskade och vi satt och pratade strunt. Jag och Linnea alltså, hon kom hit för att följa med på utflykt. Sedan blev det grillning här hemma med Jocke, Linnea, Linnea och Larsa. Lite spel också så klart. Väldigt lyckad dag måste jag säga. 

Idag har jag och Sara varit i Stockholm och kört bil. Jag ville testa på hur det var att köra inne i Stockholm och behövde såklart hennes expertis hjälp. Vi körde motorvägen till hammarby sjöstad och sedan centralen-sveavägen- universitet hem. Det var lärorikt och väldigt roligt. Dock inte så mycket bilar på vägarna så det var inte jätte jobbigt på det sättet. 

Imorgon ska vi till öppna igen, som jag har längtat efter en normal vecka att göra vad man vill på! Eller ja, vill och vill, den här veckan ska jag fixa altanen så jag tänker visa riktiga prov på mina okunskaper inom området. Himla spännande kan det bli. Nu tänkte jag gå och sova innan mina ögonlock ramlar ihop. 

längtar tills imorgon, då är det vägning! åh så spänd jag är på hur mycket (lite) jag har gått ner den här veckan då jag inte rört mig en meter sen jag fick körkortet. Spännande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0