Hejhopp gummikropp

Nu var det några dagar sen jag bloggade sist. Jag har haft så otroligt mycket skoj för mig att jag helt enkelt inte har haft tid,

I fredags kom linnea vid 11 och vi far runt och uträttade lite ärenden i Norrtälje innan det bar av mot Stockholm. Första stopp, hammarby sjöstad, sedan vidare mot Haninge. Jag släppte av henne hemma och åkte vidare mot mina andra kusiner där det vaknades tjejmiddag. Novalie var självklart med. Kvällens lilla stjärna slocknade som en höna klockan 21 efter massa bus. Hon sov hela kvällen och vaknade inte en enda gång när jag bar in och ut ur bilen och upp i mormor och morfars säng. På lördagen åkte jag, nova, Linnea och Amanda till uppsala där vi strosade runt och njöt av en underbar dag. Jag lämnade av dom i sickla och åkte ut på landet där mormor och morfar väntade på Novalie. Bus och mys hela eftermiddagen och kvällen, avslutades framför soffan till eurovision som vi självklart vann. Det bara visste jag. Vilken sinnesjukt bra låt. Lite uttjatad, ja, men bra. Genialisk. Idag åkte vi till haninge och träffade Novas gudmor och njöt av solen. Nu ligger alla och sover och jag sitter hos mamma och pappa. Äventyret fortsätter imorgon då vi ska till täby centrum på vägen hem för att träffa Sara och Erika med bejbysar.

nu ska jag kolla på någon serie på datan innan det är dags för sängen. Godnatt gott golk. mer bilder och uppdatering kommer imorgon när jag är hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0