Godkväll

Batterierna i kameran är slut, därför blir det dåligt med bilder nu, men det kommer imorgon igen. Dagen har varit en ganska så händelserik sådan om jag får säga det själv. Först tog jag med mig skruttan till trafikskolan som inte alls var sugen på att plugga, efter 1 timme var det tvär nej. Hon protersterade redan tidigare men så länge alla kollade på henne och gullade med henne så var det såklart okej, dramaqueen. Därefter begav vi oss ner på stan för att inhandla en till shake till mig, eftersom jag ska äta så mycket nu så behöver jag ju en at byta med. Promenad blev det sen, upp till öppna förskolan där vi tillbringade en timme innan mamma boot camp startade. Och vad tyckte jag nu då om mamma boot camp? Skit skoj! Det var några ansikten jag kände igen men mest nya. Vi gick en power walk bort till en lekpark där vi skulle köra benböj och armhävningar och alla möjliga mördar övningar. Men det var kul. Det satt en gammal gubbe ute på altan när vi gjorde "juck" övningar och njöt. Stackarn måste ha blivit alldeles chockad när han kom ut och såg 15 st mammor stå och jucka i takt haha. Hon undrade om vi fattade hur man gjorde och vi skämtade lite med att vi nog vet hur man juckar, det är bara att kolla ner i alla vagnarna. Höhö..
Träningen involverade 2 lekparker och en backe med övningar, och alla var roliga på sitt sätt. Sjukt tungt men man har ju inte bästa kondisen.. Ska absolut testas igen!

Nu har jag precis lagt Novalie och tänkte nu sätta mig på soffan och kolla på the vow som precis kommit ut. Den kan vara bra!

(Dag 1 med shakes och jag har klarat mig bra än så länge. Lite små hungrig men inte alls så farligt som jag trodde. Ska dricka min middag nu, undra vilken spännande smak jag ska testa denna gången ;))



Kommentarer
Postat av: Karin Söderlund

Vilka Shakes kör du med? kram

2012-05-07 @ 20:13:50
URL: http://karin85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0