Garderob rensning

Novalie sov hela natten i sin egen säng! Jag är så stolt över min lilla trollrumpa! Hon vaknade några få gånger och ville ha nappen men annars var det inge mer. sov från 20.30-6.45. Jag förstod att hon inte var färdig soven när hon vaknade men det förstod hon inte själv, så jag lät henne leka runt lite och gjorde lite show nummer för henne som avslutades med en härlig flaska ljummen välling, och wips så somnade hon igen. Så nu ligger hon och sover och jag skulle egentligen vilja gå och lägga mig en stund jag med men jag ska fixa ordning här hemma istället. Hade jag gått och lagt mig i tid igår så hade jag fått massa sömn, som bara för det somnade jag såklart inte förrän 1 typ.. Suck.

Idag är det körlektion igen, två st faktiskt. Till den första kommer Sara och Eddie hit och leker med Novalie, men den andra blir jag tvungen att ta med henne på om inte min mamma magiskt skulle hinna klart med massa saker på jobbet som skulle göra att hon hinner hit, dock högst otroligt. Men det får vara så helt enkelt, jag är bara rädd att hon ska sitta och pipa och skrika så att jag inte kan koncentrera mig på körningen, det är inte många lektioner kvar nu. Gah.

Har budat på några jäätte söta kläder till Novalie på Tradera som jag hoppas vi får, visar bilden när det är klart. Super sött!!!
Nu på morgonen har jag rensat ut henne garderob och pluckat ur allt som är 62. Förutom en jeans klänning som jag inte riktigt kan släppa, så jag satte på henne den för att visa att den minsann inte är för liten, som hon fortf har på sig.. Det var den. Äsch. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0