Farlig sport

Sedär, vi hann med ett till inlägg trots allt! Mackan kom nyss hem, han har varit på sin första match i Australiensk fotboll. Det gick sådär. Han har stukat tummen, och skrapat upp typ hela kroppen. Han har även en blåtira från träningen sist. Jag börjar känna att jag inte riktigt gillar den här sporten. Till råga på allt så finns det typ inga regler. 

Sitter och väntar på Sara som ska komma hit strax. Lyssnar på Maggio och dansar för mig själv, eller ja jag gjorde innan Mackan kom hem och liksom sänkte stämningen lite med alla sina skador ;)



Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh gud va vacker du va på den bilden! :-)<3

2012-05-13 @ 13:14:24
URL: http://ffrobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0