Det är SOMMAR!

Vilken häääärlig dag! Åkte ner och hämtade mitt körkort på posten när Mackan kom hem. Orkade inte ta med mig Novalie, och det var väl tur det för himlans vilken tur det blev. Irrade runt på stan och letade efter den där sablarns posten men den fanns ju bara inte. 10 min innan dom skulle stänga frågade jag på en mäklarfirma och då låg ju visst posten i Nordrona så det var ju bara att kuta tillbaka till bilen och köra dit och leta. Kom tillslut fram 17.59. Röta! Dock ser jag ut som en prodtituerad fånge på kortet. Skit bitter med ett litet snett fake leende, toffsen på sne, rufsigt oborstat hår och inget smink. LOVE IT! Ärsch, det gäller bara till 2022. Det är inte så farligt.

Mackan har somnat på soffan så jag tog in datan i sovrummet och sitter hä och lyssnar till Novalies djupa andetag och känner lukten av de mysigt väldoftande pruttar hon pyser ut ur sin lilla godblöjja. Underbart.

Jag blir så lycklig av det här vädret! Skjut mig så glad jag blir. Jag tänker ha klänning på mig imorgon, för det är sommar. Ja det tänker jag minsann.

Åkte ner på skokanonen idag också eftersom dom har konkurs rea 50 %. Köpte ett par sandaler till Liam och mig. Hans var skit coola. Blåa som blinkar när man går. Han kommer ju lätt vara coolaste ungen på dagis. Fast det är han ju redan tihi.





Den här lappen låg brevid min säng imorse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0