Dålig uppdatering

Inser hur dålig jag har varit på att uppdatera de senaste dagarna men jag har helt enkelt inte haft tid. Förut bloggade jag ofta från mobilen, men nu när jag insett att de inläggen "försvinner" så vill jag inte göra det så mycket längre, de finns ju inte i någon kategori eller ordning. Därför blir det svårare att finna tid när man måste ta sig till en data varje gång, men nu så. 

Igår körde jag gillingebanan- SJUKT KUL! Fyfan vad läskigt det var i början att köra i 70 och tvärbromsa på halt underlag. Men när jag insåg att abs bromsarna funkade så var det ju ingen fara längre;) Jag och en annan tjej valde automat bil, jag gick noga runt och kontrollerade däcken innan jag valde bil nr 2 och det var väl tur det för satan vad beröm vi fick från gammel gubben :) Det var den bästa bilen sa han hela tiden, han hävdade att det var däckens förtjänst medan jag tyckte att vi bara var otroligt skickliga på att tajma och planera ;) Höhö

Idag ska jag städa här hemma med två galna ungar som irrar omkring, det är inte lätt inte. Men det måste göras för i kväll kommer mäklaren hit och tittar på lägenheten för att bla se om det är någon vits att måla om och fixa innan försäljning eller om det är lönlöst. Så jag måste städa undan lite så att han ser golvet..

Efter det så lämnar vi Liam på dagis och tar en promenad ner på stan där vi ska byta Novalies jacka. Mackan köpte i stl 68 men eftersom hon har det nu så tyckte jag vi skulle ta en 74 istället så kan hon ha den hela sommaren också. 
Sen är det föräldragrupp igen, har ingen aning om vad det är för ämne idag men det blir kul att träffa alla goa mammor. Här kan man tro att dagen är slut men icke då, här ska jag vidare till bosse för att överlämna Novalie som ska vara hos honom medan jag är på trafikskolan och kör utbildningskontroll. Pju så trött jag blir bara av att tänka på allt.

Jag har också beslutat för att käka pulver dom sista veckorna innan min födelsedag nu, från och med imorgon tror jag. Men ska nog äta lite Lchf under helgerna. Jag ser inte hur jag ska orka plugga körkort, köra, ta hand om barnen, träna, banta och allting utan någon som helst extra energi i kroppen. Jag tänker att om jag äter ett mål på helgen så klarar jag mig fint. Inte hela helgen alltså, utan bara ett mål mat. :) Fan vad taggad jag är! -10 kg på en månad då!



Såhär sover skruttan om nätterna



Kommentarer
Postat av: Fia

MMS-inläggen ligger under fliken MMS, inte i arkivet. Pöss

2012-05-03 @ 08:53:05
URL: http://sofiaborjesson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0