Dagens äventyr

Vi packade bilen och åkte till Täby vid 8.45 imorse. kl 9.35 parkerade jag i p-huset vid Täby Centrum. Skit smidigt var det, och inte alls så krångligt som jag först hade trott. Blev klippt av söta Emma som provjobbade på Nikita. Hon är en barndomsväns lillasyster, och gick även i min lillebrors klass när vi bodde i Belgien :) Jätte fint blev det! Jag hade ju så himla långt hår innan så det krävs rätt mycket för att det ska synas, det är ju fortfarande himla långt. Men hon tog väl en 5-6 cm iallafall, och klippte upp det lite och gjorde snelugg. Nästa gång ska jag våga mig på att klippa det lite kortare och med hellugg ;) Vi får väl se när det blir..

Efter Täby så irrade vi omkring i bostadsmråde och letade efter Skoda bilaffär där vi ville hälsa på Lisen fisen. Även hon en barndomskompis, fast från värmdö. Det tog ett tag att hitta dit men tillslut anlände vi ståtligt bland deras snygga bilar på parkeringen. Det var mysigt att träffa henne igen och prata lite, det var så länge sen. 
Vi åkte vid 14.20 för att hinna före rusningstrafiken. Det gick super bra att åka hem också. Känns skönt att jag börjar vänja mig nu.

Nu är vi hemma och jag ska strida för att slippa betala massa pengar till vägverket för förseningsavgifter på räkningar som jag inte ens har fått från första början. Skit skumt. Trött blir jag.



Håret innan. Slitet och tovigt.



Håret efteråt. Lent och fint igen :)



Lisen och Novalie leker



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötaste amanda :) så mysigt att träffa dig! Vill träffas mer! Massa kram

2012-05-23 @ 18:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0