Bvc

Dag 2. Vägde mig imorse fast jag lovat mig själv att inte göra det, det visar redan minus så detta ska nog gå bra! Känns faktiskt riktigt bra måste jag säga. Som svar på frågan Karin, så äter jag slankas shakes. Det är hittils dom godaste jag har ätit, smakar milkshake!

Hade tänkt att gå med till öppna förskolan i frötuna idag med några andra mammor, men det blev ändrade planer då Sara undrade om vi ville ses. Så vi ska ner på stan snart och möta upp henne och Eddie. Klockan 13.30 ska vi till bvc och väga lilla skruttan. och mäta. Ska bli spännande att se hur lång hon är och om hon gick upp något i vikt när hon var hemma med pappa. Dock har hon ätit jätte lite sista veckan nu när jag varit hemma igen, det beror förmodligen på maten. Jag vet att jag måste börja göra egen mat. Tänkte faktiskt göra lite i eftermiddag och frysa in. Jag gissar på att hon är närmre 70 cm lång iallafa. 69 kanske.



Melina och Nova när hon var bebbbbbbis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0