ändrar mig!!!

Klockor, klockor, jag älskar klockor. Nu har jag suttit hela förmiddagen och kollat på uropenns hemsida fast jag egentligen borde rensa min garderob, städa och förbereda inför fest. Men jag kan liksom inte låta bli. När jag inte är på jobbet och kan se de fina skåpen med alla fina klockor så måste jag helt enkelt hänga på nätet. Och jag ändrar mig! Nog för att jag älskar Festina klockan herrmodell som jag skrev om förut, men jag måste bara ändra mig. Jag missade min stora kärlek vid förra titten. Jag har nu suttit och dregglat på min skärm i en lång stund. Festina, again. Men KOM IGEN. 



Återigen herrmodell. Och så snygg så jag dör lite. Den vita ska bli min en dag, jag lovar. De andra klockorna i min låda liksom ropar på den här klockan. Jag har varit lite hemligt kär i den här klockan så länge jag kan minnas men missade den helt enkelt förut så nu måste jag gottgöra det med ett eget inlägg känner jag. Jag älskar att sälja klockor som jag älskar. Typ den här. Mums

Nej nu ska jag försöka byta bajsblöja UTAN att samla hälften av skiten på händerna. Jag har frågot det förr och jag frågar igen, hur gör folk? Jag verkar aldrig lyckas byta en blöja utan att få någonting på mig. Hon rör sig och sparkar blöjan så att den flyger nånstans på mig, eller så råkar jag "känna efter" och får bajs på fingret. Osmakligt ja,  men hallå, hon är ju så sööööööt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0