Åland

Idag har jag och Novalie, Siri och Svea och Jessica och William varit på Åland med Eckerö linjen, eller ja, vi gick ju aldrig av båten så jag vet inte precis om det räknas som att ha varit PÅ åland. Men vi stod still där iallafall. Väldigt rolig dag! Vi hängde endel inne i taxfreen eftersom jag skulle ha massa alkohol till min 25 års fest på lördag. Men vi hann även med lite lek i lekhörnan, vet inte vem som hade roligast, vi eller barnen? 

Måste åka och hämta Mackan nu. På återseende



Ser nu att alla fina bilder jag tog på svea och Nova är borta?! måste kolla igenom det när jag kommer hem. Ledsen jag blir isåfall. dom var ju så fina när dom delade vagn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0