Yes, nu är jag inte bakis längre. Det var ...

20120313_160552 (MMS)

Yes, nu är jag inte bakis längre. Det var en välförtjänt fylla i lördags. Men en ovärd bakfylla i söndags och igår. Jag är nöjd med att bli full nån gång per år, jag pallar inte mer. Jag dricker mer än gärna ett glas vin eller två, men thats it. Herregud. Hör ni hur jag låter? Skulle fråga om detta innebär att jag nu är vuxen men insåg att det skulle innebära att ingen av damerna i min släkt är vuxna så jag låter bli;) Sitter på golvet och leker med min vackra dotter. Hon har nyss druckit sin första klunk vatten. 10 ml fick hon i sig. Det var ingen höjdare tyckte hon. Men potatis och fisk pure var helt ok. Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0