Vilken underbart sjukt bra helg jag har ha...

20120310_154232 (MMS)

Vilken underbart sjukt bra helg jag har haft. Tack till ALLA som kom och förgyllde våran dag igår och gjorde den till en av dom bästa. Novalie var så duktig hela dagen och sa inte ett pip. Som vanligt. Vackra dotter. På kvällen gick vi ut och käkade med lite vänner. Hur mysigt som helst var det, och kvällen slutade förrän vid 4 tiden. Min bästa Puck har varit här hela helgen och det har varit så roligt. Jag är så rörd att han har åkt från göteborg för att vara med. Och Lisa och Dennis också som åkte från örebro. Alla från stockholm också såklart men ni ser ju hur jag tänker. Vi har VÄRLDENS bästa vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0