Sjukstuga

Det blev ingen öppna förskolan idag, inte heller någon promenad eller träning, och heller inget SOCKER. Yeah! Kl är nu 21.48 och jag har inte ätit en endaste onyttighet idag. Det är nog ingen som riktigt förstår vilket extremt sockerberoende jag har skaffat mig under min graviditet och månaderna efter. Jag har ätit choklad i en mängd som förmodligen anses extremt onormal. Jag har stoppat i mig saker jag inte ens tycker om bara för att jag börjar skaka och behöver socker. Det är sjukt. Detta kommer bli tufft i ett par dagar när jag ska avvänja mig vid allt gott, men det kommer gå. I know it! 

Trots att vi legat hemma sjuka idag så har vi haft det riktigt mysigt. Novalie har lekt runt i sitt babygym som hon verkar avsky, det enda hon gör är ålar sig ur det och lägger sig på golvet. Vi har också kollat på serier och myst i soffan. Imorgon ska vi ta barnbidraget och åka iväg och köpa mat. Vad ska man göra om man har noll kr på kontot och noll mat i kylen. Då får man ta barnbidraget, det är ju inte så att hon inte får det hon behöver ändå :) 

Mackan är så lustig. Vi pratade förut och kom in på personnr. Han bad mig säga mitt eftersom han "glömt bort".

Jag: Kan du inte mitt person nr älskling? (Jag vet att han kan)
Mackan: Jaaa det är klart, 97....
Jag: (Avbryter honom). Jaså.. Mm va ung jag är..
Mackan: Nej justjaa... Alltså

Vet inte hur jag ska hantera det riktigt. Det hade vart sjukt obekvämt om jag var född -97. och det hade varit ännumer så om han TROTT att jag var född -97. Snacka om lurad hahaha


Kommentarer
Postat av: Siri

Sv: Ja den är ju såå snygg!! hoppas ni blir friska snart! krya på er!

2012-03-20 @ 18:02:57
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0