Minus på vågen

Godmooooorgon Fredag! Vilken underbar dag!

Jag tjuvvägde mig imorse och ser att det är på minus.. Cm runt midjan är också minus. Jag tänker inte säga hur mycket dock, utan det avslöjar jag på måndag med totala viktnedgången, så jag hoppas ni läser och pushar mig :)
Fy fan va roligt det är när man ser resultat, jag blir så jäkla taggad! Så idag ska jag lämna över Novalie till Mackan när han kommer från jobbet och så ska jag gå oh träna på det nyöppnade gymmet nere på stan, Always fitness! Maten går super bra. Igår var Ben här på middag, så Mackan gjorde frikadeller (heter det så? Italienska köttbullar.) i tomatsås, pasta (som inte jag åt), en stooor sallad och tzatiski. Det var riktigt mumma alltså. Det blev lite över så jag åt det till frukost också! Kändes lite småskumt att käka tzatsiki kl 8.20 på morgonen, men hey vad gör man inte ;) Det var lika gott som igår!

Nu ska jag kolla vidare på avsnitt 2 av serien missing med ashley judd. Hon är ju så jäkla snygg!




Jag och Pullan i Barcelona, fyy vad jag saknar henne. Det gör lite ont i hjärtat

Kommentarer
Postat av: Carro

Grym du är! GO manda!

2012-03-30 @ 10:21:00
Postat av: Pullan

Min ääääääääääääääääääälzkade! Jag saknar dig <3 (11 dagar senare) Inser att jag varit sämst på att läsa, du uppdaterar ju för sjytton!! PUSS OCH PULL

2012-04-10 @ 13:59:51
URL: http://linneaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0