Just det. Jag glömde ju berätta att det ve...

20120307_105238 (MMS)

Just det. Jag glömde ju berätta att det verkligen är allvar nu. Jag har blivit utmanad, jag ska gå ner 15 kg till min 25 års dag som är den 2 juni. Det är alltså drygt 2 månader kvar. Det blir nog grymt tufft men jag ska klara det. Varje måndag kommer jag att väga mig. Jag la ju av med godis i måndags, men det var först igår jag blev utmanad av min käre far, så det var då jag började ändra på maten. Därför blir denna veckas resultat kanske inte super kul. -men resten kommer bli! Ni kan följa min vikminskning här på bloggen. Pusha mig gärna så vet jag att jag har ögon på mig och lämpar liiite extra.


Kommentarer
Postat av: siri

Ja.. Apsvårt ju!! Samma med Svea, hon är ju för liten för den stoooora sittdelen och såå omysigt.. Jag tänkte faktiskt sy ett eget underlägg eller va man ska kalla det att ha till vagnen.. Har inte riktigt klurat ut hur än men det borde inte vara sååå svårt.. I hope :p

2012-03-23 @ 11:10:52
URL: http://minbebis.com/blogg/mammasiri
Postat av: Sara

Hejja hejja!

2012-03-23 @ 11:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0