Dop

Jag harverkligen inte tid med det här egentligen. Jag har så mycket otid med detta att tiden blir chockad. SÅDESÅ. Men jag skriver några rader ändå, för tänk så kul att höra om min stressiga dag. Gick upp kl 6.30. Lämnade Liam på dagis vid 9.30. Ner på stan för att träffa husmor och få nycklarna till gården. Hem igen, in i duschen. Sen kom Jessica och hämtade mig och körde runt mig överallt. Ica, fest butiken, lek planeten, ÖB, willys, Coop. Ja överallt var vi nog. handlade 5 backar med läsk inför imorgon, dukar, servetter osv osv. Festbutiken nere på stan där jag skulle köpa dekoration hade stängt pga av sjuka barn?! Okej, det är bara i Norrtälje det händer. Men där fick jag så jag teg. Men snäll som hon är så ska Jessica ta en liten avstickare till täby idag på väg till Stockholm och handla åt mig! SNÄLLT! Så nu känns allt på banan inför imorgon. Sjukt himla roligt ska det bli. Jag kan inte minnas sist jag hade så många av mina älskade vänner och familj under samma tak. Underbart!

Ikväll kommer Puck hit också. Han flyger från Götet vid 19, så vi får se hur lång tid det tar för han att komma till vår lilla stad. Återkommer med bilder efter dopet. Måste tillägga att jag är sjukt nervös inför att sjunga också. Jag har aldrig haft något emot att sjunga framför folk jag inte känner. Kan lätt stå framför 2000 okända, men tycker det är jätte jobbigt när jag känner pibliken. håll tummarna för att jag inte sjunger fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0