Vilken kväll jag hade igår! Vilken underba...

20120603_004455 (MMS)

Vilken kväll jag hade igår! Vilken underbar 25 årsdag, TACK alla som var med och förgyllde min dag och kväll! Vi åt massa god mat (Mackan hade gjort buffe), drack MASSOR med alkohol. (Allt jag hade köpt gick åt precis. Och jag tyckte jag hade köpt extra på systemet igår), massa skratt, dans och snack. Väldigt lyckad kväll alltså. Jag fick massor med fina presenter också, det tackar jag för! Åh vad lyckligt lottad jag är som har en så underbar släkt och så fina vänner. Nu mår jag sådär dock. Npvalie gav mig sovmorgon till 7.30 men vad hälper det när man inte gick och la sog förrän 4-5.. Gäääsp. Kan inte mamma eller pappa (eller Mackan?) vakna nu och komma och hämta Novalie så att jag får sooova några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0