Klockor

Sen jag började blogga på blogg.se har jag aldrig varit med om att det varit strul, inget anmärkningsvärt iallafall. Men nu har jag inte sett någon statestik sedan 9/6. Jätte skumt. Någon som har samma problem? 

Idag åkte vi till åkersberga och hälsade på på jobbet. Lunchade med chefen och Johanna, det var mysigt som vanligt. På vägen dit så stannade vi på nya handelsområdet här i Norrtälje och gick in på Lindex eftersom jag fick presentkort där när jag fyllde år. Hade lovat att bara handla till mig själv för presentkortet så jag gick inte ens in på barnavdelningen, då blir det så svårt att låta bli. Haha. Köpte iallafall två JÄTTE fina klänningar, bilder kommer senare. Det var dessutom 25 % på hela köpet så det blev inte dyrt alls :) En av dom tänkte jag ha på mig imorgon när vi ska på sommarkalas hos svärföräldrarna. 

På vägen hem höll jag på att köra av vägen för att jag var så förbannat trött. Ögonen sammarbetade inte med mig för fem öre och jag fick lite smått panik. Så jag tog ett moget beslut och körde in på söderhalls parkering och satte alarmet på 20 min, tog en power nap :) Sen åkte vi igen och jag var hur pigg som helst. Skönt!

Nu ska vi käka lite här, mackan är iväg och handlar inför all mat han har erbjudit sig att laga till imorgon. Det ska bli mellanöstern buffe eller något sånt. MUMS säger jag bara. 

Min nya kärlek



Och så har jag den lila sen innan som jag är tok kär i också



Dessa två kommer användas flitigt i sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0