Utkast: Jun. 27, 2012

Tack för Svaret på vad som är fel på mobilblogg, någon som vet när det ska vara tillbaka?

Blev inget bloggande igår trots att jag hade precis hela dagen på mig, jag hade också tänkt att skriva i Novalies baby bok, men det gjorde jag inte heller. Usch så dålig jag är. Jag vill ju skriva, men jag bara orkar inte ibland. Har sovit ca 6 timmar sammanlagt den här veckan skulle jag väl tro.

Jag blir galen, Hon har vaknat efter 1 timme varje kväll nu, det känns som att hon aldrig kommer in i djup sömn för hon vaknar så fort man går förbi eller rör på sig. Jag har fått hämta ut henne och ha henne i vardagsrummet för att hon blir pigg och ställer sig upp. Sen har jag suttit här uteityp 3 timmar och sjungt, vyjssat, vaggat, hoppat, osv osv. Hon somnade tillslut vid 22.30 men vaknade var 5e minut och skrek som om hon drömde mardröm. Så höll det på någon timme innan jag vågade bära in henne till hennes säng och la mig också samtidigt. Men L hade 39,6 graders feber och yrade ca var 10e minut, och Nova samma sak. Så det blev ingen rolig natt med fler vakna timmar än inte.

Nu skulle man haft bil..Det finns det ingenting här hemma som Liam överhuvud taget kan tänka sig att äta, det enda han vill ha är blåbärs soppa, och det har vi inte såklart. Så idag är jag strandad här hemma och hoppas på att någon vänlig själ vill komma över med blåbärs soppa och snus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0