sömn

Jag har hamnat i nån anti-sova period. Det är plötsligt sååå tråkigt att sova, jag känner mig trött men vill bara att det ska vara dag så jag får leka, busa, hitta på roliga saker. Det kan man inte på natten, så jag föröker hålla mig vaken så sent som möjligt på kvällarna för att sedan toksomna och självklart vakna upp trött med pigga barn. Jaja, jag ska komma ur den här mysko perioden snart så jag blir människa igen. Kanske är det därför jag inte mår så bra? Känner mig super hängig idag och har ont i magen. Det tror jag dock har med min mat att göra. 

Novalie har precis valt att somna, sämst timing som vanligt eftersom vi inom 45 min måste gå med L till dagis om han ska få någon lunch där. Direkt efter lunchen så sover dom ju middag så då vill dom helst att man kommer innan. Får hoppas hon vaknar av sig själv så jag slipper vecka monsterbarnet. L däremot vill bara leka raggar bil, gå på raggar fest och åka buick. "vill åka bjucken nuuuuu" skriker han. Kan det vara hans mamma som lockat fram den sidan tro? Haha

Dags att borsta tänderna och ta tag i dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0