Skitnatt

Jag orkar inte skriva om min skit natt igen så jag kopierar min status, pju.. Novalie somnade 23.30 utmattad i min säng. Vågade såklart inte flytta henne så jag fick trängas med den sparkande, pratande, rörliga babyn. Till råga på allt så vaknade jag upp i min egen svett pöl och öppnade fönstret för att låta rummet invarderas av 400 argsinta myggor. Så nu blöder jag överallt för jag är så sönderkliad. Och SJÄLVKLART vaknar jag av att det luktar bajs och eftersom jag inte lär mig av mina misstag så stoppade jag ner huvudet för att lukta, bara för att få baby bajs i hela ansiktet. Ja. Den här natten sööööög. Tack nu har jag klagat klart. :)

Nu ska jag göra iordning ungarna och lämna den stora på dagis, sen åker jag och den lilla till Täby där vi ska träffa Linnea, Alec och Ella. Myspys dag känner jag på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0