Poncho

Igår när Mackan kom hem så hade han köpt 2 rosa glas till mig från lagerhouse. Så himla gulligt. Jag har spanat på dessa glas flera gånger förut och nämnt det för honom men han har total vägrat och sagt att det blir för plottrligt och fult med rosa glas i våra skåp. Men så gick han dit igår för att kolla på dom ändå, för min skull, och så tyckte han dom var rätt snygga ändå ;) Han kallade det för "mamma present", bara för att. Idag när han kom hem så hade han köpt en "mamma present" till, en vit poncho med bruna knappar där fram som han hade planerat att jag skulle ha i sommar när det är lite kyligt (ja, om det nu räcker, får kanske dra fram dunjackan också med den här kylan). Denna fick jag för att han tyckte jag var så duktig i natt, han hade tyckt så synd om mig sa han. Han hade hört hur jag satt halva natten och försökte få henne att vara tyst och sova. Haha Gullet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0