På väg till trollbäcken

Nu ska jag borsta tänderna och skita lite, sen bär det av till Trollbäcken för att träffa Tellan och Linnea för en fika. Eller ja, Linnea ska jobba och jag och Tellan ska snacka skit och titta på. Novalie är superdupermega taggad såklart, så taggad att hon somnade i vagnen innan vi ens har gått. Gullpluttan. ikväll blir det som sagt bio och jag är så sjuuukt taggad! Det var svin länge sen jag var på bio, det blir ju lätt så när man har små barn...Igår gick jag, pappa och Nova till globen och kollade lite butiker. Jag skulle kolla efter ett par svarta enkla, billiga ballerina som passar alla kläder. Det börjar blir lite varmt för converse nu. Men pappa satt bara och skrattade åt alla jag provade och tyckte det såg ut som gammelmormors skor.. Jaja. Så han fick med mig in på ecco där jag faktiskt till min förvåning hittade ett par skit snygga, shit SKÖNA skor som han köpte till mig! Min snälla, underbara gamle far. Sen mötte vi upp lillebror och gick och käkade sushi här i sjöstaden. Gottgott. nu måste jag skynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0