Onsdag

Onsdag idag, vem vet liksom? Alla dagar är ganska lika när man är hemma så här. Novalie leker på golvet och jag har betalat lite fakturor och ringt lite samtal. 2007 gick jag en reseledarutbildning i barcelona och färefter åkte jag till Danmark på danska kurs. Där fick vi typ 1000 kr i studie bidrag, skattade. Skulle det vara iallfall men jag fick senare hem en räkning där jag skulle betala skatt för dom pengar. Det var massa strul hit och dit och brev titt som tätt, i ca 2 år höll det på innan dom insåg sitt misstag och släppte det. tills nu. förra veckan fick jag hem ytterligare ett papper där det står att jag har restskatt i danmark som jag måste betala. Så nu är det dags att bråka igen. Suck, vad less jag blir! 

Idag är alltså en fixar dag, skönt ibland det också. Sen ska vi hämta mackan i eftermiddag och då tänkte jag passa på att hitta stanna och köpa lite badleksaker till ungarna. Dom hade en himla massa innan men allt liksom bara går upp i rök. Någon som har samma problem? Vad mer kan man leka med i badkaret förutom de vanliga badankorna? :)

glöm inte följamig på bloglovin. här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0