Novalie

Novalie är den bästa bebisen i hela världen och jag kan inte sluta förvånas över hur mycket jag älskar henne. Det gör liksom lite ont ibland. Jag måste vara försiktig ibland när kärleken svämmar, så att jag inte kramar henne för hårt så hon går av. Hon är så snäll och rolig, har redan en härlig personlighet. Vi kommer få se upp när hon växer upp. Jag har anmält henne till en omslagstävling i tidningen vi föräldrar. Och jag skulle bli super glad om ni kunde ta er 1 minut att gå in och rösta på henne. Ni som redan har röstat eller vill rösta på någon annan kan också rösta på Nova, för man får rösta på flera :) Så gör det är ni snälla, hon är för söt för att bara jag ska få njuta av det :)

Gå in på länken nedan och gå vidare, skit simpelt. tryck på rösta :)

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/omslagschansen/omslagstavling-viforaldrar/180

Lämna gärna en kommentar här när ni har röstat så jag vet vilka gulliga människor som gjort det :)



Kommentarer
Postat av: sosso

Ahhh min lila älskade groda! Hon måste med! Saknar min lilla prutt redan , och dig så klart :P <3

2012-06-05 @ 23:32:02
Postat av: Pullan

Såklart NOvalicious ska bli covergirl! <3

2012-06-06 @ 06:48:21
URL: http://linneaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0