Måndag-öppna förskolan

Idag var jag och Nova på öppna förskolan i vanlig ordning. Väldigt mysigt att träffa lite mammor och bebisar. Var massa små bebisar där igen, det känns som att det var en hel livstid sen Novalie var så liten. Sjukt! Det känns som att jag vill trycka upp henne igen och göra om allting, det går för fort!

Har suttit och kollat på Ullareds hemsida- vill åka NU! 4 augusti så är det bokat, då åker jag, Sara, Elon och en kompis till Sara ner och shoppar loss. Jag längtar ihjäl mig! 

Igår var vi lata och beställde sushi till middag, gott och inte alls vad jag bör äta, men det var jag värd. Ikväll ska det dock bli något Lchf, men vad? Det är fotboll på tv ikväll så det måste bli tv-dinnel, alltså inget slaskigt. Hm, får finula lite på den.

Vad ska ni andra äta till middag?! Tips tack



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0