Lördagsmys


När ska det funka att skicka blogg sms igen så att jag kan blogga i vanlig takt?? Jag är så omotiverad att sätta mig vid datan och logga in och skriva. Inte alls lika spontant och mysigt. När blev det mysigt iochför sig? Ja men ni hajjar.

Idag tog jag och Nova en promenad ner på stan och stannade vid en gårds loppis på vägen. Två leksaker fick följa med hem eftersom hon tjatade sååå mycket. Typ. 
Nere på stan blev jag och Nova hungriga så vi käkade lite lunch och kollade lite inan vi tog bussen hem igen. Mackan tog Nova så att jag kunde sova en stund men bara för det så somnade hon ju såklart också. Det sprack upp och blev fint väder och jag blev sugen på att gå ner på stan och kanske möta upp svärföräldrarna som jag råkar veta befinner sig nere på jazz festivalen. Men nova var så gnällig så jag orkade inte. Dessutom känner jag att det ska bli ganska skönt om typ en timme när hon somnar och jag kan ta ett glas vin och kolla på någon serie på datan. Det är ju ändå bland det bästa som finns. Ja visst är det trevligt när hon är vaken också ;) Men ibland är det skönt med lite egen tid. Ja justja, Mackan drog till Stockholm för att träffa några vänner så det är därför vi är själa. Men imorgon möts vi upp i stockholm och går på bio och käkar lite. Skulle gjort det idag men det gick bara 1 film i norrtälje och den var inte vi alls sugna på så då åker vi till Stockholm imorgon istället där det finns lite mer att välja på.

Nu börjar Novalie Melina Vita Jätte Busiga Nielsen riva ner alla böcker och försöker öppna en vinkork med tänderna så det är bäst jag går och förhindrar eventuella olyckor. Dessutom känns det lite tidigt att börja dricka vin redan nu för hennes del.. Klockan är ju bara 18.40

Igår när Nova rotade i brorsans leksakslåda ;)
Ig¨r.. Moha



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag såg att din dotter hette novalie melina nånting, lite kul med tanke på att våran dotter heter melina. Men namnen vi valde mellan var melina och novalie:)

2012-07-23 @ 01:37:13
URL: http://lisacaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0