Kottis

Novalie sover och jag sitter i soffan och kollar på några avsnitt av serien fairly legal. Har bara sett ett avsnitt än så länge så vi får se om det är något att ha.

Precis när Novalie hade somnat så hörde jag ljud i köket, men när jag kom dit så slutade det. Jag gick tillbaka till soffan när jag hörde ljuden igen, åter tillbaka och såg plötsligt hur Novalies plast skål rörde på sig på golvet under bordet, när jag kollade igen så ser jag att det är en IGELKOTTE under bordet, med henne skål på huvudet. Alltså kom igen?! Paniken infann sig och jag både hoppade och skrek medan jag funderade på hur fan jag skulle få ut den igen, men det löste han själv för han blev så rädd för mig att han sprang ut genom altan dörren själv. Tack och lov! Det var läskigt må jag säga. Inte för att igelkottar är farliga, men jag var inte riktigt beredd på mötet. Nu skrattar jag gott åt det. Nu får M fan sluta mata den där innan han kommer in och bygger bo brevid soffan, eller I soffan. Herregud. Klappa kottis på kvällskvisten. Nej tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0