Helgen

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering under de senaste dagarna då det uppenbarligen är något fel på mobil bloggningen. Jag har mailat och frågat vad som kan vara fel så vi får väl se vad det är. Synd, för jag ville gärna ha kvar de inläggen. 

Idag har jag och Novalie bara varit hemma. Hon är förkyld, snorig, hostig och as gnällig. Och jag är inte helt hundra heller. Utmattningen förmodligen, det blir inte mycket sömn för tillfället. Men vi har haft en underbar helg iallafall. Började med frukost hos svärmor innan vi åkte till Värmdö där släkt och vänner befann sig. Vi körde 7 kamp och åt god mat. Vi missade midsommar stången men det gör inget, det var så kul ändå. Det blev en väldigt tidigkväll för alla, och tur var väl det för det gick inte att sova med 3 snarkande människor omkring sig. Novalie sov med mormor och morfar så den vakenheten slapp jag iallafall. 

På lördagen lånade jag pappas bil och åkte till Haninge för att träffa lite vänner. Blev lite vin och massa snack. Trevligt värre. Igår körde pappa mig och Nova till tekniska så vi slapp åka hela vägen dit också, skönt, då kommer man hem snabbare. Jag är inte van att åka buss längre. Usch så jobbigt det kan vara!

Nu ska jag städa upp här lite innan Mackan och Liam kommer, Novalie tar en lite sen powernap, men hon var så gnällig så det var lika bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0