Heldag i Täby

Haft en mysig heldag i Täby med min kusin Linnea, Alec och hennes bebis Ella. Jätte skoj :) Blev lite shopping till mig själv för ovanlighetens skull. En klänning och ett par byxor :) Och så fick Liam en klocka! Han tar ju alltid mina och går runt med dom på armen, men dom åker ju bara av, så nu tänkte jag att han är tillräckligt stor för en egen. Det blev en orange med en racer bil på. Såklart. Skit stolt är han. 

Nu sover barnen (vaknar hon om en timme så får hon sova på toaletten...Eller kanske inte, men jag blir TOKIG då) Så nu ska vi äta lite taco till middag och sen ska Mackan kolla på någon film och jag ska väl ta ett bad kanske. Det är mysigt tycker jag. Min alldeles egna tid, bara min. Love it!




novalie är lika tokig i Bruce Willis som henne käre mor hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0