Goder kväller

Mackan sover, Novalie sover = Mammamys. Jag kollar på tv och kollar runt lite på nätet. Älskar såna här kvällar då man får lite tid för sig själv och bara kolla på vad man vill och sitta ensam med sina tankar. Guldvärt. Får en till sån kväll imorgon då Mackan ska till Tumba och sova hos hans barndoms kompis. Jag och Novalie ska mysa järnet imorgon alltså. Hon ska få finmiddag, Hipps kyckling risotto får det nog bli ;)

Någon som vet hur man skapar sån där bloglovin ikon på bloggen så att man bara kan trycka? Hade ju vart smidigt. Vet dock inte ens hur bloglovin funkar längre, använde mig av det förr i tiden när jag skrev på min gamla blogg. Någon som kan uppdatera mig? :) 

Nu är det bestämt att jag ska börja jobba igen i oktober. Jag ska ringa till min butikschef i veckan och meddela henne. Nova börjar på dagis 1 oktober så jag tänkte väl börja typ en vecka in i oktober. Vill vara med på inskolning och sånt först :) Känns spännande och samtidigt lite jobbigt. När Novalie föddes längtade jag tills det var dags att jobba igen, jag älskar mitt jobb och saknade det mycket. Men med tiden så vande jag mig att vara hemma och nu älskar jag det varje dag. Att vara med min älskade bebis varje dag och se henne utvecklas är det bästa som finns. Men jag har inte dagar så att jag kan vara hemma längre. Och jag tycker det ska bli skit kul att gå tillbaka till jobbet och träffa kunder och laga klockor. Åh vad jag älskar mitt jobb! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0