Daddy is home!

Mackan har som bekant tillbringat natten och dagen i Stockholm hos hans vän, och jag och Novalie har haft det super skönt för oss själva. Men nu är jag glad att han är tillbaka. Han står i köket och lagar sallad till oss, det enda jag vet är att det är Italienskt. Spännande! Det finns ingen mat i världen, på någon restaurang, som slår hans mat. Han är så förbannat bra på det han gör och han lever för det, det märks när man äter. Kärleks mat. 

Imorgon är det min och Novas tur att fly fältet, nu ska vi till Stockholm istället. Vi ska möta upp Therese och hennes lilla Malou och sedan åka hem till mormor och morfar (Novas). På fredag ska vi fika med Tellan och sedan träffa min gamla kompis Sanna som är i Stockholm med jobbet över natten. Men det blir inte så sent, sen åker vi ut till landet till pappa. Ja ni ser, en fullspäckad helg alltså. Men jag gillar sånt! Jag passar alltid på att träffa så många som möjligt när jag åker till Stockholm, jag saknar ju mina vänner. Jag bor visserligen i Norrtälje så så långt är det ju inte. Men man orkar inte åka in flera gånger i veckan, det tar ju ett tag ändå.

Dags för käk. Bild kommer sen!



Kommentarer
Postat av: wilma

gud va söt bebis!

2012-06-06 @ 21:42:11
URL: http://wiilmainsulanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0