Bvc och Hamburgare

Man skulle kunna tro att någon satt en pistol mot mitt huvud, hotat mig eller liknande. Men så var inte fallet när jag idag fick för mig att springa ut på en liten jogging/pw tur. Jag varvar mellan att gå och jogga för att få upp lite kondition, mitt mål är att kunna springa en längre sträcka utan att typ dö. Och min "längre sträcka" är förmodligen inte lika lång som eran "längre sträcka". Jag snackar kanske 1 km. Haha

Har precis badat ungarna, oj vad roligt dom tycker det är! Vi satt och sjöng och plaskade hejvillt. Novalie bara ääälskar när det kommer vatten över huvudet och hon skrattar när det kommer i ögonen. Vet inte om det är normalt, men det känns skönt att det inte är tvärtom. 

Mackan sitter och kollar på fotbollen som den halv dansk han är. Och jag själv ska lägga ungarna och sen ta mig ett bad. Och sen läsa en bok kanske.. Vi får se. Men först: Hamburgare! Jag äter förståss sallad till istället för bröd, men Mackans hamburge dressing is to DIE for! Mums..



just det, vi var på bvc idag, mammas stora tjej väger 7915 g och är 71,5 cm lång. Hon är 8½ månad nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0