Att ha saker att göra..


..tycker jag är roligt. jag tycker det är skönt att bara vara hemma och ta det lugnt ibland också. Men oftast vill jag ha mycket planerat och mycket att göra på en gång. Träffa folk, komma ut, umgås osv. Hela den här veckan har varit ganska full. I måndags var det full rulle hela dagen och sen åkte vi hit, till Stockholm. igår träffade jag tellan och Linnea följt av bio med Elon. Då kunde såklart inte Novalie följa med så hon var hemma med mormor och morfar. Imorgon ska vi åka till grisslehamn och åka över med eckerö linjen för att träffa underbara tant Lisa. jag har frågat min kära kusin Linnea om hon vill följa med som som sällskap. Dels så är hon ett himla roligt socialt sällskap som Novalie avgudar, och dessutom är hon den enda som kan få Novalie att vara nöjd 2,5 timmar i en bil, tiden det tar att köra från Stockholm till Grisslehamn. Åter till ämnet, att ha något att göra. Ja, idag har vi inget att göra på dagen. Vilket känns lite frustrerande när det är så fint väder, men Novalie storknar av tristess om vi går ut och hon får sitta i vagnen hela dagen. Så det blir lek och bus inne nu när hon vaknar, sedan framåt 14 tiden så beger vi oss mot mammas jobb för att möta upp henne och gå på systemet tills i helgen. Sen kommer Elon hit efter jobbet också, eftersom hon vill gosa med hennes gudbarn. Såklart! På fredag åker vi till Stockholm igen, ut till landet för att fira midsommar med 7 kamp, god mat och underbart sällskap. Cant wait!

nya blogg.se då. Vad ska man säga. Mysigare när man loggar inte, men jag hajjar inte allt ännu. Jag har precis  upptäckt hur man kan skriva ett långt vanligt inlägg igen, inte bara "snabb inlägg". Det var ju skönt. allt annat kommer väl snart..

Har inga bilder på mammas dator så jag infogar en gammal.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0