Utkast: Jul. 27, 2012

Jag har helt tappat suget att mobil blogga eftersom det verkar helt omöjligt att lägga upp bilder. dessutom måste jag logga in på webbläsaren för att akriva för inga av mina sms inlägg kommer fram. jag vet att apprn funkar igen men den kan jag inte använda eftersom jag har android. någon som vet vad man kan göra? Vi är ute på landet oh myser. just nu aitter jag och nova på en filt oh lekerm hag i solen och hon i skuggan. Det har hon valt själv. hon äter digestive kex och jag dricker cola zero. helt okej. mamma och pappa är i strömma och hämtar en båt, buster magnum, som dom köpt idag. Sen hämtar dom oss så ska vi ut på en tur. marley, liam, melina och craig också såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0