Rensning


Nova sover och Liam leker med bilar framför bolimompa. När Novis vaknar så ska vi åka och lämna Liam på dagis och sedan bege oss ner på stan för att möta upp några mammor för en fika. Nova saknar sina kompisar :) 

När vi kommer hem i eftermiddag så ska jag börja packa kläder. Jag hämtar flyttkartonger hos söders statsbud förra veckan, fick bara plats med 37 st i bilen så det fick räcka, men fick bara med mig 20 hem eftersom vagnen skulle med också, så resten får jag ta nästa gång jag åker ut. Men det räcker en bit iallafall. Tänkte rensa ut kläder som jag vet att vi inte kommer använda på 1 månad och packa ner det, så det blir tomt och fint i garderoberna. Dessutom blir det mindre att göra när det väl är dags. När det är gjort så ska jag gå på leksakerna, finns så mycket skit i Liams lådor. Trasiga saker, omaka saker som tappat bort sin kompis osv, sånt tänkte jag kasta och sen packa ner sånt som han inte leker med så ofta och bara spara alla viktiga leksaker. Sen blir det köket, men det lär inte bli den här veckan skulle jag tro. Våran förening har inte skickat in papprena till länsförsäkringar (som säljer mackans lägenhet), så dom har inte kunnat lägga ut den på hemnet ännu, vilket suuuuuger. Jag är helt övertygad om att hon gör så med flit för att hon hatar oss (ordförande i föreningen). Men dom räknade med att få in papprena idag eller imorgon så förhoppningsvis kommer den ut snart. Därför är även visningen uppskjuten som dom hade planerat skulle varas typ idag och imorgon. Men det blir nästa vecka istället. Jäkla kärring...

Nu ska jag packa ner lite mat och vatten till Nova och städa undan lite skit innan det är dags att dra :)

Over and out


Kommentarer
Postat av: siri

Badrummet får vara som de är.. de är gammalt å fult men täbker absolut inte lägga pengar på dwt! Får ha lite fina handukat osv ost.. är ju likadant badrum som vår tvåa hade så känns som jag är rätt van vid det utseendet :p

2012-07-30 @ 13:23:17
URL: http://myfairytale.vimesbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0