Massor med skoj!

Det blir lite halv dålig uppdatering nu när Mackan har semester, det finns ju så mycket mysigt vi måste hinna med! Vi har ganska mycket planerat nu de här två veckorna faktiskt- Underbart tycker jag som älskar att ha mycket på g!

Imorgon ska jag ner på stan och fixa lite saker, bla ska jag köpa en våtdräkt till Novalie på babyproffsen som vi ska ha med på Onsdag. För då ska vi åka till Furuvik med Sara, Fredrik och deras Eddie som är lika gammal som Novalie. Vi åker rätt tidigt på onsdag så vi har hela dagen där, sen har vi hyrt stugor så vi sover där tills på torsdag. Vi ska vara där hela dagen på Torsdag också är det tänkt. Ska bli super mysigt. Så imorgon ska jag förbi systemet och köpa lite vin och gott till kvällen. Myspys! Sen på Fredag så kommer Mackans bästa vän Ben över på middag, han har skrivit en jätte super fin låt för några år sen, som jag ska spela in. Så vi ska prata musik och dricka lite vin är det tänkt. På Lördag ska vi till Haninge och gå på dop! Sötaste, finaste lilla Malou ska få vatten på huvudet. Efter dopet så åker vi ut till landet och stannar till förhoppningsvis tisdag. Och då ska vi hem tidigt för att få gå och kolla på lägenheten! Så sjukt spännande!

Men det tar inte slut där heller, för dagen efter, den 10e så åker jag och Marcus till Örebro för att gå på spa. Jag fick det av honom och Bosse och Renee i födelsedags present. Vi ska bo på något spa lite utanför örebro och få massage och ha det underbart. Barnvakt ingick självklart också. Härligt! Därefter är det rätt lugnt men jag har en känsla av att det kommer vara ganska skönt. Fast sen är det ju lördag den 14e och då är det american car show i Norrtälje. Då ska vi gå ner med barnen på stan och kolla på bilarna och sen blir det förmodligen barnvakt på kvällen för att festa till det lite. Mackan har missat det nu 2 år i rad pga av mig så jag lovade förra året att vi skulle gå dit. Min fina sosso kanske kommer upp då också om vi har tur. Sen börjar Mackan jobba igen och det blir "som vanligt" igen. Men det blir nog mysigt det också. Men jag tänker passa på att njuta nu när han är hemma, för jag får ju lite sovmorgon ibland. Både idag och imorgon ska jag få sova! Härligt.

Idag har vi varit i uppsala. Vi fick låna svärmors bil som är två dörrars och världens minsta. När man körde i över 90 så åkte den typ åt sidan kändes det som haha. Vi trängde in barnstol och Mackan där bak och så fick vagnen ligga i framsätet. Det gick! Men imorgon ska vi låna deras andra bil som är mycket större. Tack och lov! haha. Vi avslutade med ikea där vi köpte lakan till barnen, och lite lampor. Vi kollade även ut vad vi vill ha för köksbord och vardagsrums bord sen när vi flyttar. Jag tror nog vi ska kunna komma överens!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gokväll :)

Jag har köpt en ny symaskin, den låter satan :P Hörs den in till er? Kanske inte så smart att sy vid midnatt isf ;)

//Grannen

2012-07-03 @ 00:00:13
URL: http://nealidesign.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0