längtar

Det är så tråkigt att jag inte kan få in några bilder när jag bloggar från mobilen. jag har inte iphone så alltaå ingen app. någon som vet om det går på något vis?

Jag lääängtar ihjäl mig tills vi ska flytta. på tisdag kommer dom och fotar och då är föraäljningen äntligen igång. jag sitter jämt och drömmer om hur det ska se ut och vad vi måste köpa. barnen ska äntligen få egna rum som jag längtar efter att inreda. vill ha väggdekor i novas rum. hoppas man får d Hur har ni haft det?? Kul?? Och hur har det gått med huset?! Vi vill komma på grillning vid vattnet! :D et. jag är inte van att bo i hyresrätt men det blir nog bra. vi måste köpa tvätt och diskmaskin också. och köksbord för det har vi inget. det vi har nu är lånat feån Mackans kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0